På Egon!

Å herregud. Jeg har ledd så mye i kveld at jeg har krampe i magemusklene. Vi var 10 jenter på resturant og pratet og lo i hele 3 timer. Jeg har aldri vært så lenge på cafè før jeg! Og det ble ikke akkurat mindre latter da vi bestemte oss for å planke på vei hjem. Bilder av dette kommer i morgendagens første innlegg. GLED DERE, sier jeg bare.


Fine jenter <3


Har vært på cafè med flotte jenter.. og Malene og Andrea.


Jeg, Heidi og >Annika< bestilte bakt potet!


Dessert på g!


Det var forresten masse måker rundt oss..

Caroline: Åh nå sitter jeg bare å venter på det liksom…

Haha! Tror alle døde..


Etter 3 timer på cafè ble man jo sulten igjen? Så da var det bare å ta en kakao..

Annika: Kaninen min spiste barna sine. Jeg fant kaninrumper rundt i buret.
Annette: Åh, det er ikke rart du er litt spesiell.


– Marthe <3  

19 kommentarer

Siste innlegg