Hæ, tømt bankkort?

Huff det er fælt å si det, men jeg har shoppet igjen.. På fredag hadde jeg 7000kr på konto. I dag har jeg 400kr. NÅ ER DET SLUTT! Ihvertfall frem til den 15 når lønna fra blogg.no kommer og jeg drar til Tyrkia. Men i Tyrkia er det jo billig? Uansett! Frem til denne datoen skal jeg ikke nærme meg verken sørlandsenteret eller byen. Kjeft på meg hvis jeg gjør det.

Dagens innkjøp..

Var det noe jeg faktisk trengte så var det en ny veske. Forelsket meg i denne med første blikk også kostet den ikke en formue heller!


Veske fra Gina Tricot.
Pris: 249kr


Enkel t skjorte fra Gina Tricot
Pris: 49kr


Jeg har ingen solbriller igjen! Alle er ødelagte.. Disse er kjøpt på Cubus for 99kr.


Undertøy fra Cubus.
Pris: Rett over 200kr.


Skjørt fra Gina Tricot
Pris: 299kr


I dag har både jeg, mamma og tante stappet i oss ostekake fra Geheb også. DIGG.

Ikke mer shopping på Marthe Borge nå!
Hva synes dere om kjøpene?

– Marthe <3

38 kommentarer

Siste innlegg