Film til meg!

God morgen dere! Gjett hva jeg har fått da? Ei av mine alt for snille lesere har nå laget film til meg! Jeg kan ikke tro at noen har sittet i sommerferien sin og satt sammen både bilder og tekst for å lage film til meg.. Til meg!? Åh, nei tusen tusen millioner takk Guro Kregnes! Du må være helt fantastisk. Jenta har også egen blogg. Jeg har selvsagt tatt en titt på den. Gjør det gjerne dere også ved å klikke dere inn  >HER<.

Tusen takk!

Halv syv i dag morges våknet jeg av noe jeg aldri trodde jeg skulle få se i et hus noen gang. Jeg visste ikke at vi hadde slike dyr i Norge i det hele tatt! Det lagde en svært høy tikkelyd.. Det er det jeg vil avsløre nå så følg med! Jeg fikk søren meg (i sjokktilstand) tatt bildet av dyret også. En ting er ihvertfall helt sikkert. Jeg skal aldri sove alene igjen.  

– Marthe <3

18 kommentarer

Siste innlegg