Hektisk dag!

I dag er en sånn dag hvor jeg har vært over alt. Jeg har hatt overnattingsbesøk, vært på sørlandssenteret, spist lunsj med Kristinemor på kjøkkenskapet, sett film med samme frøkna OG vært på besøk hos Victoria sammen med Nina for å finne ut av dette reisestyret! Hva vi skal kreve tilbake, hva vi ikke kan kreve osv.. Det er litt å sette seg ned med, men penger SKAL vi ha både for hotell og for alt styret vi ble nødt til å holde på med de første dagene av ferien vår. Det er jo kjempe kjedelig bare det! Heldigvis ser det nå ut til å gå i orden takket være hjelpende foreldre!


Vi har fått verdens største kjøkkenskap her i Kristiansand nå! Juhuu..


Dette ble min lunsj! Kyllingsuppe med brød og smør.


Desverre smakte den lapskaus med alt for mange moste bønner..


Så har Kristine og jeg sett my bloody valentine med 3D briller! Jeg sovnet vel og merke..


Så var det dette reisestyret da!


Heldigvis ordner det seg for snille piker!

Hva har du gjort i dag?
Vinneren av søndagskonkurransen kommer straks!

– Marthe <3

16 kommentarer

Siste innlegg