Hus til salgs!

I spørsmålsrunden var det noen av dere som lurte på om jeg ikke kunne legge ut bilder av huset mitt. Her kommer et lite innlegg med bilder av huset utvendig. Hvis noen ønsker å se det innvendig kan jeg helt sikkert få til det også. Jeg bor ikke ikke i noe kjempepalass, men det er likevel alt for stort med tanke på at vi bare er to som bor her. 2 personer i et stort 3 etasjers hus er litt for vilt og derfor skal vi faktisk nå flytte! Selv om jeg liker meg i litt rom, skal det bli greit å flytte til en litt mer moderne leilighet. Mamma har lovet meg et eget rom til “walk in closet” så jeg overlever vel!

Alle bildene er tatt med mitt gamle digitalkamera. Derfor er kvaliteten noe dårligere, men dere får ihvertfall et lite innblikk..


Selve huset. Husker jeg syntes det så ut som et båthus da mamma viste meg det for første gang. Hehe!


Ved trappa blir gjestene møtt av disse kattepusene.


Og antagelig sitter denne katten her også..


Foran huset. Her sto det et digert uteboblebad for to år tilbake..


I hagen har vi både ville blomster, kjøpte blomster og egensådde
 


Her er alt fra gressløk, persille, sitronmelisse, basilikum, peppermynte, og ruccolasalat.


Ellers har vi terrasse rundt hele huset så det er bare å flytte seg etter sola… Dette er forann huset.


Sideveggen.


Bak ved hagen.


Litt av hagen. Ripsbusker helt til høyre.. Her slår jeg opp teltet når det er ripssesong!

Hva synes dere?

– Marthe <3

41 kommentarer

Siste innlegg