Fremme i Rhodos!

Nå er vi endelig fremme i varmen.. Desverre må jeg si jeg er rimelig skuffet over hva jeg har sett til nå. Hotellet ser ut som noe helt annet enn det vi betalte 5500kr for! Jeg kjenner ikke rommet vårt igjen i det hele tatt! Vi er rett og slett blitt lurt. Hotellet har heller ikke trådløst internett som jeg fikk beskjed om at det hadde, så nå sitter jeg i resepsjonen og blogger! Aircondition må vi plutselig betale 500kr for, noe som er veldig kjipt da vi fikk beskjed om at dette fulgte med i den alt for høye prisen..

Heldigvis skal ei fra reiseselskapet komme å se på rommet vårt i morgen og forhåpentligvis blir vi da forflyttet til et helt annet hotell! Vi hadde selvsagt bestilt 4 senger da vi er fire, men det første vi ble møtt med var en feltseng. Herregud, jeg kunne like godt ligget i en sovepose på gulvet. Vi krysser fingrene for å få bytte hotell i morgen..




Sånn så sengene ut..


sånn skulle det sett ut..


Og her var det meningen at en av oss skulle sove i en hel uke. 5500kr for å sove i denne sengen her. Noen som ville betalt det?


Med litt fine flekker på og sånn.


Og litt drit på gulvet like greit.


Men men, vi koser oss likevel!

– Marthe <3

106 kommentarer

Siste innlegg