Surprise Party!

I går ble det forferdelig dårlig med blogging. Det må jeg bare beklage. Jeg var ikke med Kristine som jeg sa jeg skulle, men derimot på overraskelsesfest for søte Karen! Kunne selvsagt ikke skrive dette på bloggen. Vet jo aldri hvem som stalker meg! Haha neida, men det var en super hyggelig kveld med taco, singstar og min hjemmelagde gulrotkake! Halv tolv tok jeg og noen andre turen hjemover. Da skulle resten av gjengen begynne med spiritisme! Er veldig spent på hvordan det gikk..


Jada, bakte ikke fra bunnen av.. Men litt søt var jeg vel for det.




Var rågod faktisk!




Ferdig..




Hos Karen.. Rene dyrehagen der også. Både katt, kattunger, valp og flere hester var å se!


Bursdagsbarnet. Gratulerer Karen!


Jentene <3


Nydelige!

I går var det Karens dag og i dag har min kjære bestemor bursdag! Bestemor er storleser av bloggen og hun blir helt sikker glad for noen gratulasjoner! Gratulerer med dagen bestemor!

- Marthe <3

25 kommentarer

Siste innlegg