En dag igjen!

Tusen tusen takk for de gode rådene deres på “jeg trenger hjelp” innlegget mitt i går. Herligfred så gode dere er. Fikk bruk for masse av det dere kom med! Takket være dere, tror jeg faktisk dette skal bli litt GØY å fremføre! Nå sitter jeg og leser på alt jeg tror jeg kan få spørsmål om. Jeg er så vanvittig glad for at jeg har denne ene dagen igjen å lese på for akkurat nå kan jeg ingenting utenom det jeg skal si på selve fremføringen. Haha. 

Jeg holdt på å si at  jeg gleder meg til eksamen er over, men det gjør jeg slett ikke. Da må jeg nemlig sette i gang en kraftig ryddeaksjon her i huset..


Stua ser desverre fremdeles sånn ut..


Bøker er strødd rundt i hele huset.


Inngangen til klesrommet ser sånn ut..


Og jeg må snart PAKKE! GUD. Reiser jo til syden jeg om 5 dager!


Nå venter jeg på dagens frokost som ser slik ut.

En dag igjen nå dere, så blir det kvalitetsblogging igjen.

– Marthe <3

32 kommentarer

Siste innlegg