Sponset med solkort!

Hei og god kveld dere! Gjett hva jeg har fått i dag da? >Brun og Blid> har sponset meg med intet mindre enn 108 solkort til verdi av 12 000kr til sammen. Heldigvis for dere, er jeg ikke SÅ forferdelig egen av meg! Derfor skal mange mange av dem deles ut i konkurranser her på bloggen. Hvis noen har gode ideer for hva konkurransene eller konkurransen kan gå ut på, er jeg åpen og takknemlig for det..  


Slik så dagens postfangst ut..


Kjekt å ha!


Gulvet har aldri sett bedre ut..


100 solpass til verdi 100kr!


Og 8 solpass til verdi 250kr


Så har jeg også fått shampoo av mamma! Disse var det nemlig tilbud på! Har vanligvis kjøpt dem til 275 kr hos frisøren, men nå kan de fås kjøpt på Europris til 69! Tror desverre tilbudet bare var ut dagen i dag..


Shampoo og lørdagsgodteri. Mmm!

Ta en titt på brun og blid’s facebook side >HER< hvis dere vil det. Gjerne lik den. Det skal jeg love dere jeg har gjort! Haha..

– Marthe <3

44 kommentarer
    1. shampoene er nok ikke ekte når de selger de på europris, har sett de der før, men salongprodukter selges kunn i frisørsalonger 🙂 utroolig heldig med solkortene da!

    2. Heldig! 🙂 Du kan jo feks ha en headerkonkurranse hvor du velger ut hvilke bilder som skal brukes i headeren? 🙂

    3. Heldig som ble sponset med så mange! 😀
      Jeg har et tips til en konkurranse du kan ha. Du kan ha dilemmakonkurranse! Det er sånn at alle skal sende inn et dilemma, og det som du syns er vanskeligst å svare på, den vinner.
      Et bra dilemma er ikke f.eks ”Spist en bøtte med edderkopper eller svømt i et basseng fullt av mus?” Det er kanskje veldig vanskelig å svare på, men det er sånne typisk dilemmaer som man kan få unnagjort ”fort”. Et bra dilemma er noe du kan slite VELDIG med å svare på, som ikke kan unnagjøres så veldig fort for å si det sånn. Vil ikke gi tips til hva jeg syns er et bra dilemma, for om du skal ha en dilemma konkurranse vet jeg akkurat hva jeg skal spørre om, hehe. Hva syns du om idèen da?:-)
      <3 vaaali

    4. shampooer som selges i vanlige butikker er utvannet og inneholder IKKE næringsstoffer til håret 🙂 Gikk i fella selv og kjøpte en såkalt “frisørshampoo” på ica..

    5. Expert serien fra L’oreal er så utrolig herlig!
      Leste den kommentaren over om at den ikke var ekte fordi den var fra europris, dette trenger jo nødvendigvis ikke å stemme. Det er helt vanlig at store kjeder kjøper opp hele lageret på produktet for å kunne selge det billig 🙂 Men det kan jo kanskje hende det er piratkopi, men jeg har mine store tvil! 🙂
      Synd det bare var salg på dem idag….

    6. Wow, det var mange solkort hehe!
      – Du kan ha en outfit konkurranse, den du syntes har finest outfit vinner solkort? 🙂 Også kan du ha en kategori for og gjøre det enda vanskligere feks. ”romantikk”, ”fargekræsj”, ”black and yellow” osv. 🙂

    7. Hmm..kanskje spørsmål om Brun og Blid? Eller rett og slett en vanlig ” legg en kommentar om at du er med..” ? 😛
      Jeg jobber faktisk hos brun og blid..som vaskehjelp da:P Men har enda ikke fått noen solkort..hehe 😉

    8. Kunne kanskje ha en sånn konkurranse hvor man sender inn det triseste som har hendt dem. Eller rørende osv.. Og det du mener er best, vinner :)<3
      Eller så kan du ha en headerkonk, som allerede er sagt :-)<3
      Når skal du svare på spørsmålsrunden? :)<3

    9. Så bloggen din for et par dager siden, og jeg må si at jeg bedre blogg skal du lete lenge etter nå for tiden! Du virker som en fantastisk herlig jente, som ikke gjør annet enn å smile, og velge ut kule antrekk 🙂 Du kommer uten tvil til å være en stor inspirasjonskilde for meg framover! Keep up the good work 😀 Jeg kommer nok til å være en fast leser i lang tid..

    10. Du kan invitere til gjesteinnlegg med f.eks tema. Lykke, Glede, Familie, Vennskap, Mobbing, Mote, osv. Beste innslag du får tilsendt blir publisert og får solkort <3

    11. Fin blogg, og du er VAKKER!!!
      Ide til konkurannse kan jo være at du kan lage deg en facebook side for bloggen din og be folk “like” det, den som får flest av sine venner til å like siden din vinner;)

    12. Du kan be leserne dine følge deg på bloglovin, og følger som blir nr det og det og det f.eks vil få solkort eller du kan si at kommentar nummer det og det her inne på bloggen vil få et solkort. Eller f.eks de fem første som klarer å kommentere 5 ganger rett etter hverandre uten at andres kommentarer kommer imellom …. mange forslag fra meg her nå men om de er like gode vil jo bare tiden vise..

    13. så deilig med solkort. men her i stockholm har det ikke vært nødvendig i dag! sykt varmt!!!
      hvis du vil lese mer om livet mitt som fotballfrue her i stockholm sjekk ut bloggen min 🙂

    14. Så utrolig heldig! Tipper du blir brun nå, haha.
      Har ingen konkurranse tips, ehhe, eier ikke kreativitet jeg :)))
      Kommenterer alltid tilbake!

    15. Folk kan sende inn bilde av outfit eller sminkelooks? så velger du ut de du synes har best sminkelook/outfit 🙂

    16. Du kan jo ha en mat konkurranse. At man kanskje sender inn oppskrifter med bilde etc også trekker du jo det som høres/ser godt ut! Kanskje lage en video og se hvor mye man legger inn til denne “mat konkurransen”. Alltid gøy og bedre med noe nytt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg