Ny mobil!

I dag har mamma og jeg vært en kjapp liten handletur for å skaffe meg ny mobil. Min gamle sang nemlig på sitt siste vers. Jeg var så lei av touch mobil nå at jeg holdt på å knekke sammen. Touch meny er greit nok, men når det kommer til mendingskriving tar det jo femti ganger så lang tid? Hvem fant opp noe så dumt? Det førte selvfølgelig til mye mer ringing og mange mange ubesvarte meldinger noe verken mamma eller venninner var spesielt begeistret over.. Nå har jeg endelig fått skaffet meg en mobil med “datatastatur”. Jeg ville ikke ha noe spesielt fancy mobil. Jeg forstår meg nemlig ikke på 2011 teknologien. Så det ble en god gammel Nokia i stede. 

Den ser ut som noe bestefar kunne tenkt seg, men inneholder likevel veldig mye fancy greier som jeg aldri har tenkt til å sette meg inn i. Jo kanskje jeg en gang skal lære meg å surfe på internett.. Kanskje. 


Jaja, den ser bedre ut når man åpner den.

Noen som har denne mobilen?

– Marthe <3

54 kommentarer

Siste innlegg