Lesermail!

Tusen tusen tusen millioner takk for alle de herlige lesermailene deres. Jeg har ikke ord for hvor glad det gjør meg å få så flotte bilder og lange mail fulle av fine ord. Jeg har ikke fått svart alle enda da jeg vil bruke litt tid på det. Synes det er viktig å svare ordentlig når noen faktisk har satt seg ned og brukt sikkert over en time på å skrive fine ord til deg. Et lite tusen takk holder faktisk ikke da.. Men svar kommer så fort eksamenslesingen er over. I mellomtiden må jeg bare si at jeg setter UTROLIG stor pris på dere.

4 nye leserbilder jeg har fått denne uken.
 
Dette nydelige er laget av www.shemalin.blogg.no


Dette kreative bildet er laget av www.soey.blogg.no


Dette herlige bildet er laget av www.cathrinekk.blogg.no


Og dette flotte bildet er laget av www.sunell.blogg.no

Hva synes dere om bildene?

– Marthe <3

24 kommentarer

Siste innlegg