Sykesøster!

I dag skulle jeg egentlig gått med kristinemor, men ettersom Jonas greide å forstue foten noe helt sinnsykt på kamp i går kveld, må jeg leke sykesøster i stede. Jeg er dermed sykesøster for både Jonas og Bellus i dag. Hehe.. Snart skal jeg av gårde og kjøpe reker til middag. Jeg har også leid inn to filmer som vi skal slappe av med senere. Det ser ut til å bli en rolig kveld på oss alle tre!


Sutretrynet <3


Litt hoven?


Okei, nå dreper han meg sikkert men fy søren. MÅ bare vise dere. Haha! Ankelen går i et med leggen og det skal ganske mye til da leggen er på størrelse med en hest.


Det blir to forhåpentligvis gode skrekkfilmer på oss i kveld. Noen som har sett dem?

Ønsk han god bedring, så blir han helt sikkert frisk med en gang!

– Marthe <3

33 kommentarer

Siste innlegg