På bærtur i villmarka!

Fyy søren for en dag! Det ble ingen langedrag på oss likevel. Jonas og jeg skulle nemlig gå dit. Vi skulle gå gjennom skogen og følge en sti i ca en time. Å gå seg vill var helt umulig mente pappa Lars  fordi stien skulle være merket. Men tror dere ikke vi får det til? Åjoda! I 4 timer gikk vi på leting i den gigantiske skogen. Etter en og en halv time satte jeg foten ned og sa vi måtte gi opp letingen etter Langedrag. De neste 2 og en halv timene konsentrerte vi oss om å finne en utvei. Med gladiatorsko, shorts, skjorte, stekende sol og uten verken mat eller drikke gikk vi til vi trodde vi skulle omkomme. At vi kom ut fra den skogen uten verken flått eller elgbæsj på kroppen er helt uforståelig.

Jeg har tråkket i så mye myr i dag at føttene er helt skrukkete. Da vi endelig kom oss ned til en vei så Lars kunne hente oss hadde jeg melkesyre i alt som het benmuskler. Fy søren! Kan ikke huske sist jeg var så utslitt. Nå skal jeg bruke resten av dagen på å spise meg feit og late meg i sola..


Ut på tur, aldri sur..


Blide og fornøyde.. I starten.


Koste oss med iskaldt vann fra en rennende bekk.. Så desverre aldri noe til den da vi så sårt trengte den!


Etter to og en halv time..


Det fine synet av føttene mine..


Elgbæsj!


Jonas ante ikke hvor vi var.


Tilbake på hytta igjen.. Etter fire småharde timer!  


Lei?

Har du opplevd lignende?

– Marthe <3

57 kommentarer

Siste innlegg