STORSHOPPING!

I dag har jeg storshoppet med >ANNIKA< på sørlandssenteret! Vanligvis løper jeg gjennom senteret på en halv time, finner en genser og går, men i dag var vi der jammen meg i 3 timer! Jeg handlet for nesten 2000 og fant masse masse fint. Min inspirasjon har i det siste vært klærene til Lene Orvik. Vet ikke om dere leser den, men stilen hennes har i det siste vært preget av mange flotte sommerfarger og ettersom mitt klesskap består i sort, hvitt og grått var det på tide med en oppfriskning!

Lover å vise dere alle innkjøpene med gode bilder senere! Nå har jeg akkurat fått besøk av Kristine så nå skal jeg være litt sosial..


Hardt liv på Bikbok!


Dagens lunsj!


Vakkert syn <3 Gleder meg til å vise dere alt sammen!

Senere kommer også en liten oppdatering på “ukens smoothie”.

– Marthe <3

 

16 kommentarer

Siste innlegg