Vasking av sminkekost

Siden mange hadde lyst til å drepe meg etter å ha lagt ut bilde av min vel-vel-velbrukte pudderkost, har jeg for deres skyld vasket den i dag! Tanken på at det kan ligge et tonns bakterier i den uvaskede kosten hadde ærlig talt aldri falt meg inn før dere sa det. Jeg har heller aldri fått en eneste kvise av den som mange mente jeg burde hatt. Likevel tok jeg meg bryet til å vaske den for å se hvor mye dritt som faktisk lå i den! 

Det var så mye pudder i den kosten at det nesten ble foundation av såpevannet etterpå. Men jeg fant verken biller eller maur så da var den vel ikke så gal! Haha.. 


FØR Jeg kjøpte meg en ny kost i tilfelle dere har forårsaket at min gode gamle er ødelagt


Etter første innskrubbing av såpe..


Etter første vask..


Kunne jo bare helt det på flaske og brukt det som foundation! Enig..? Nei?


Etter tredje vask.. Man kan jo faktisk se at de er i familie!


Meget fornøyd med resultatet! Nå gjenstår det bare å se om kosten blir stein hard når den tørker. 
 
Nå skal Annika og jeg på sørlandssenteret før jeg får nattbesøk av kristinemor!



– Marthe <3

51 kommentarer

Siste innlegg